Endelig har vi fått satt spor i hele løypenettet, også den nye traseen ned til Rorbergsjøen fra Løvhaugen. Dessverre har vi ikke hatt nok snø i skogen til å ha klart det tidligere, men nå skal sporene endelig være klare. På web-siden til www.skisporet.no er de siste traseene ikke kommet med ennå, men det jobbes for å få det til ganske snart. Flere har etterlyst kontonummerert til skiforeningen for å kunne bidre med penger til løypekjøringen. Det ligger giroer i informasjonskassen på varmebrakken i Løvhaugen. For de som vil bidra, og benytter nettbank så er kontonummereret 1822.32.95262. Vi er takknemmelig for alt vi får inn, da det er flere ønsker på lista over tilbud langs løypene, jeg vil bare nevne skilt og gapahuker. Ønsker du å være medlem så er prisen kr 250,- pr. år for enkeltpersoner, kr 500,- for familie eller hyttemedlemskap.Husk da å oppgi navn og adresse.

For de som øsker det er det bare benytte varmebrakka, å fyre opp i ovnen med veden som er lagt inn der. Utedo er plassert rett nedenfor.